okładka
okładka
strona główna w numerze kluby rowerowe kalendarium forum razem na rower galeria czytelników w następnym numerze regulaminy konkursów archiwum o nas redakcja reklama prenumerata sieć sprzedaży

skomentuj »
n.p.m.
partnerzy

trasymasy.pl

sportportal.pl

twojmedyk.pl

Reklama

pierwszy rower
strona główna >> 2/2019 >> Extrawheel nowej generacji

nowości

SPD klasycznie

Ci, którym nie w smak sportowe, plastikowe i ekstrawaganckie modele, znajdą w ofercie włoskiego producenta prawdziwą perełkę, jeśli... »

Minimalistyczny i dynamometryczny

Klucze dynamometryczne zwykle są na tyle duże, że nie da się ich zabrać ze sobą w podróż. Niemiecka marka Topeak znalazła jednak na to... »

Truskaweczka

Polska marka Martombike zaprezentowała w kolekcji na 2019 rok damską, bardzo dopasowaną koszulkę kolarską z delikatnym, ale wyraźnym... »

Elektroniczna dwunastka „Campy”

Campagnolo – włoski producent osprzętu do rowerów szosowych wprowadza w końcu elektroniczny wariant swojej topowej, 12-rzędowej... »

Siodełko dedykowane

Rozbawił mnie jeden z producentów siodełek rowerowych – znana i szanowana marka San Marco, która zaprezentowała siodełko... »

Panzerna wkładka

Na polskim rynku pojawiła się właśnie hiszpańska marka Panzer, specjalizująca się w produkcji elastycznych wkładek do opon. Produkt... »

poradniki

Świadoma jazda

Obok lampki i dzwonka to najczęściej montowany element na kierownicy roweru. Wskaże prędkość, przejechany dystans i niekiedy nawet drogę do... »

Jak efektywnie wykorzystać wspomaganie

Pamiętamy, jak to było, gdy uczyliśmy się jazdy na rowerze. Jedni wcześniej, inni później, ale wszyscy zaczynaliśmy z podobnymi... »

Nowości


Extrawheel nowej generacji

 
Extrawheel to znana nie tylko polskim podróżnikom rowerowym nasza rodzima firma oferująca unikalną, jednokołową przyczepkę rowerową. Od 2005 roku jej konstrukcja praktycznie nie zmieniła się – aż do dzisiaj. W ofercie firmy pojawił się model Voyager Pro, produkowany w technologii CNC ze zmienioną konstrukcją, zarówno łącznika z rowerem, jak i samego widelca z ramką, na której zawieszamy sakwy. Teraz jest ona dostosowana do przewożenia dwóch sakw i dwóch worków transportowych mocowanych pionowo za pomocą pasków. Kolejną nowością jest model Brave określany jako trzecia generacja przyczepki jednokołowej. Przystosowany jest standardowo do montażu dedykowanych wyłącznie do niego dwóch worków transportowych Drifter, o pojemności 50 litrów każdy. Występują one w dwóch wersjach; z zamknięciem rolowanym i z zamkiem. Jeszcze w tym roku będzie dostępny trzeci model: rolowany od góry Nomad, o pojemności 2 x 30 litrów. Ważną zmianą jest dostosowanie przyczepki do współpracy z tylnim kołem o szerokości 135 mm – czyli z zamontowaną kasetą zębatek. Dzięki wprowadzonym zmianom oba modele przyczepek mają sztywniejszą konstrukcję i pozwalają na stabilniejszą jazdę. Oprócz polepszonej trakcji, użytkownik – według zapewnień producenta – nie będzie odczuwał drgań. Zmieniły się też podzespoły: wiele z nich jest wykonanych ze stali nierdzewnej, a do budowy koła użyto obręczy Ryde, szprych Sapim, piast Shimano oraz opon Schwalbe. Przed błotem w modelu Voyager Pro chroni nas błotnik SKS, a w Brave – własnej konstrukcji, pasujący do kół o różnych wielkościach i grubościach opon. Niebawem pojawi się też „grubszy” brat – model Mate dostosowany do kół o szerokości opony do 5”.
 
Ceny:
Przyczepka Extrawheel Brave – 2148 – 2788 zł (w zależności od wersji)
Przyczepka Extrawheel Voyager PRO – 1388 – 1148 zł
Sakwy Extrawheel Rambler 2 x 12.5 l – 436 zł
Sakwy Extrawheel Wayfarer 2 x 25 l – 580 zł
 


Zdjęcie: Extrawheel