okładka
okładka
strona główna w numerze kluby rowerowe kalendarium forum razem na rower galeria czytelników w następnym numerze regulaminy konkursów archiwum o nas redakcja reklama prenumerata sieć sprzedaży

skomentuj »
n.p.m.
partnerzy

trasymasy.pl

sportportal.pl

twojmedyk.pl

Reklama

pierwszy rower
strona główna >> 12/2014 >> Z trendami na bieżąco

poradniki

Nim będzie za późno

Zapewne pamiętacie te chwile, gdy Wasz rower był zupełnie nowy.  Jego lśniący lakier jeszcze nie nosił śladów po przebytych... »

Kalejdoskop


Z trendami na bieżąco

Ewa Nowaczyk-Przybylak
Prezentacja przyszłorocznej edycji Targów Sprzętu i Mody Sportowej w Monachium odbyła się podczas III edycji ISPO Academy

Jak co roku, na początku lutego (5-8.02.2015) w Monachium odbędą się Targi Sprzętu i Mody Sportowej, jedna z największych tego typu imprez w Europie. Do dyspozycji wystawców i zwiedzających jest 17 hal targowych o łącznej powierzchni 180 tysięcy metrów kwadratowych, na których można obejrzeć wszystko, co pomaga w aktywnym spędzaniu czasu.
Prezentacja targów odbyła się podczas trzeciej edycji ISPO Academy 2014 – szkolenia dla przedstawicieli branży outdoorowej. Dwudniową imprezę zorganizowano w Otwocku 28 i 29 października. Gościło na niej 12 ekspertów – wykładowców europejskiego formatu w dziedzinie marketingu, social mediów i sprzedaży oraz ponad 200 uczestników warsztatów – przedstawicieli i właścicieli sklepów turystycznych, dziennikarzy, dystrybutorów światowych marek oraz rodzimych producentów odzieży i sprzętu.
Podczas imprezy zaprezentowano między innymi nowoczesną aplikację mobilną Sportovia, za pomocą której można efektywniej trenować (dzięki indywidualnym konsultacjom z trenerem) oraz stosować dietę kompatybilną z rodzajem i intensywnością uprawianej aktywności (także rowerowej).
Pełną gamę produktów – w tym szczególnie interesujący rowerzystów komplet sakw tylnych, na kierownicę i pod siodło – przedstawiła Thule, szwedzka firma coraz odważnej wchodząca w segment nowoczesnych rozwiązań dla cykloturystów. Poza tym można było obejrzeć niezwykle trwałą odzież topowej marki outdoorowej Fjällräven, która od początku istnienia dba, aby jej produkty były wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, praw pracowniczych i użytkowników, a także kompasy turystyczne, przenośne ładowarki i panele solarne amerykańskiego Bruntona czy drewniany rower wyprodukowany przez polską spółkę SpeedWood.


 



Zdjęcie: Ewa Nowaczyk-Przybylak