okładka
okładka
strona główna w numerze nagroda Rowertouru kluby rowerowe kalendarium forum razem na rower galeria czytelników w następnym numerze archiwum o nas redakcja reklama prenumerata sieć sprzedaży
pierwszy rower
skomentuj »
n.p.m.
partnerzy

centrumrowerowe.pl

znajkraj.pl

trasymasy.pl

sportportal.pl

Reklama

strona główna >> 12/2017 >> Qeridoo Kidgoo 1 Sport

nowości

Więcej światła

CatEye – japońska marka produkująca elektroniczne akcesoria rowerowe (głównie liczniki i lampki) odświeżyła swoją kolekcję... »

Toster turystyczny

Zabieranie ze sobą na wyprawę tostera może się wydawać sporą przesadą, jednak warto się dłużej zastanowić nad tym pomysłem. Gdy... »

Miejskie Shimano

Rowery typu Urban nie są często spotykane na polskich ulicach, ale zawsze przykuwają uwagę w katalogach: niegrzeczne, interesujące,... »

Pirelli dla cyklistów

Włoska marka opon samochodowych po latach przerwy powraca do rowerowego peletonu. Na początku ubiegłego wieku opony Pirelli jeździły w rowerach... »

Nowa kolekcja

Endura pokazała ubrania na sezon 2018, wśród których od razu wpadła mi w oko bluza Hummvee Hoodie 2018 – cywilny wygląd,... »

Gruby bagażnik

Szukasz bagażnika dostosowanego do naprawdę szerokich opon? Fatrack od Krossa został zaprojektowany do zadań specjalnych, gdy zwykłe gumy to... »

poradniki

Między biegami

W 2017 roku amerykańska marka SRAM ogłosiła wszem i wobec śmierć przedniej przerzutki. Hasło przyjęto z dużą ekscytacją, zwłaszcza w... »

Poradniki >> Minitest rowertouru


Qeridoo Kidgoo 1 Sport

Andrzej Kaleniewicz
 
Nowa przyczepka niemieckiej firmy Qeridoo Kidgoo jest dostępna w czterech wersjach (kombinacji jedno- i dwuosobowej, standardowej oraz Sport) oraz w kilku kolorach: różowym, szarym, niebieskim, zielonym i czarnym. Dostarczona nam konfiguracja to wersja Kidgoo 1 Sport Blue. Przed pierwszym użyciem należy przyczepkę złożyć: przymocować belkę zawieszenia, osłony resorów, koła, rączkę oraz tzw. płetwy. Wprawdzie proces składania nie jest skomplikowany, ale należy zaznaczyć, że jest nieco trudniejszy niż w przypadku innych przyczepek. Jej konstrukcja opiera się na podstawie z lekkich, aluminiowych profili o prostokątnym przekroju. Tylne słupki można złożyć w połowie (po zwolnieniu zabezpieczeń), by przyczepka nie zajmowała dużo miejsca w czasie transportu czy przechowywania. Całość po wstępnym złożeniu ma wymiary 100x65x40 cm (długość x szerokość x wysokość), a do wysyłki lub dłuższego przechowywania można jeszcze zmniejszyć wysokość i szerokość. Ciekawym pomysłem są załączone w komplecie pokrowce na koła oraz występujący jako osobne akcesorium składany garaż. 
W konstrukcji przyczepki warto odnotować świetny aluminiowy dyszel, który w czasie, gdy nie jest potrzebny, można z łatwością zamocować pod podłogą. Oczywiście największą uwagę zwraca amortyzacja, czyli dwa piórowe resory pozwalające płynnie regulować twardość dla wagi od 0 do 44 kilogramów. Samo zawieszenie działa naprawdę bardzo dobrze, zapewniając świetne trzymanie się drogi. W czasie jazdy widać, jak przyczepka „wyrównuje” wzniesienia i łagodzi dziury. Siedzisko zostało otoczone regulowanymi i wyjmowanymi elementami wyściełającymi, które mają ułatwić zajęcie wygodnej pozycji, dostosować głębokość siedziska do wieku dziecka i pochłaniać część wstrząsów. Pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa są wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów, wygodnie się je reguluje, a dziecko można wpiąć, używając jednej ręki (drugą np. trzymając rower). 
 
Cena: 2299 zł
dystrybutor: goonline24.pl 
 
 


Zdjęcie: Jakub Biernacki